Söndag

Alldeles för dålig uppdatering, what happend liksom...

I helgen har jag jobbat och volontär arbetat, sen kom även min tripod tillbaka. Gab och Emelie. Till min stora överraskning hade Emelie med sig två stora marabou från Sverige, aldrig har det varit så gott!

Dom har flyttat in i lägenheten och vi får se hur mycket Gab kommer hata den efter hon upptäckt kackerlackorna som springer på golvet om natten...

Imorgon börjar skolan igen och sommarlovet är över, känns fortfarande overkligt.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja du, marabou längtar jag också efter! Choklad är dyrt här, så det blir inte så mkt av det :( Överraskningar är ju dessutom det roligaste! :)

Har det gått att lösa med fotbollen och lektionerna på söndagarna? Puss och kram!

2010-02-07 @ 14:54:22
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: alex

men asså vadå, bor du inte kvar i rummet som du h`yrde där du var barnvakt osv?

2010-02-07 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0