Still swimming

Klockan är snart tolv och kvällarna smyger sakta mot ett senare klockslag för varje dag som går. Men ännu har intte natt sträcket passerat. We are still swimming...

Så torsdag imorgon, två lektioner, massor av plugg och jobb som ska sökas. Sen har jag mitt au pair möte på måndag och något fotoalbum har då inte synts till. Var väl för mycket att hoppas på att någon faktiskt skulle skicka det i tid !!

Busy, busy helt enkelt.

Igår var det tredje try outen och det gick inget vidare, fick även springa straff runda då jag stötte i pinnarna på stegen. Däremot var det lika roligt som vanligt, Wonderful uppvärmning och olika varianter av smålagsspel. På slutet spelade vi vanligt mot varandra i något som näst intill var kolsvart natt mörker. Dom blåa konerna var omöjliga att se och medspelarna fick mer eller mindre skrika för att man skulle upptäcka varandra. Så många år som jag väntat på detta spel som inte blir avbrutet pga lite mörker!! I so love it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0