Torsdag

Har precis avslutat min del på grupparbetet, business paper. Imorgon ska vi sätta ihop det och förhoppningsvis bli klara innan helgen. Så vi kan ägna helgen åt annat pluggande, en evil cirkel or what!

Nu pluggar jag accounting och ju mer jag försöker ju mindre förstår jag, kill me!

Imorgon blir det utgång i Manly ska bli sjukt roligt och jag kan ju lätt säga att jag behöver ett litet break from everything.

Värmen håller i sig och på söndag blir det träningsmatch, endast mot varandra men ska bli riktigt roligt!!

På måndag ska jag ha min test intervju inför industry training som man måste passera för att få söka praktik. Blir som en riktig jobbintervju som dom betygsätter.




Kommentarer
Postat av: S

Du kommer äga på intervjun!!!

2010-02-25 @ 15:15:48
Postat av: Alex

Ser ut som du fått lite färg ändå hörru!! ;)

2010-02-25 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0