Tisdag

Igår vart det inte mycket sömn, var otroligt rastlös och uttråkad vilket resulterade i en omöjlighet att sova!

Idag var jag i mallet och inhandlade vad jag behövde till kvällens träning, dessutom lite ytterligare saker som min plånbok inte tillåter. Ibland är man hopplös!

Nu efter allt mitt lägenhet och rums letande sitter man nästan chockad efter att insett hur löjligt höga priserna är i Manly! Ett litet rum för samma pris som man skulle få en lägenhet i Sverige. Det är klart man var tvungen att bosätta sig på Australiens dyraste plats, iaf så det känns.

Kackerlackorna blir dessutom bara fler och fler ! dom springer överallt på gatan när mörkret faller, nu har man vant sig ganska bra men spindlarna som hänger från träden är ju mindre roliga när man inte har någon aning om dom har tillräckligt mycket gift för att döda än ! mindre kul.



Kommentarer
Postat av: Linda

Men fan emelie! Vad har ja sagt om att lägga upp bilder på äckliga kryp!!!

2010-02-15 @ 10:20:17
URL: http://liindaaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0