Cocktail Party

Efter en rik cocktail kväll i en alldeles för obekväm channel klänning var luften nära att ta slut och mitt eget rum ett måste! Visste ni förresten att det är minst lika viktigt om inte viktigare att belysa det faktumet att champange förknippas med sparkling wine allt för ofta. Och detta är ju ett världs problem som borde ha minst lika mycket uppmärksamhet som jordbävningsoffren på Haiti fått. Det är ju näst intill en skandal

Och att folk klagar så över fattigdom, och alla dessa pengar som ska skänkas. Jag menar uppenbarligen så lönar det ju denna fattiga skara när dom rika använder sina pengar och inhandlar saker från deras industrier. Varje gång dom bygger en ny tennis bana på tomten så är det ju någon fattig som har fått ett jobb i något bygg företag. Men den vinklingen får vi ju aldrig se från allmänheten och detta är ju lite av en skandal. Eller vad säger du Emelie ? ...

ja vad säger man, vi håller väl självklart med i detta synsätt att se på världen på ? ...

KILL ME!

Efter att spenderat en kväll som någons rika dotter så kände jag för att lägga mig ner och bara spy in i deras lilla bubbla, som uppenbarligen är hela världen.

Tydligen ska jag nu också på internship i Boston inom något stort business company som sysslade med aktier... Ja för det är ju precis det jag vill syssla med i mitt liv! My big dream.

Nu har jag dock återgått till mitt eget näst intill obetydliga bank konto, så dags att gå ner på stan och luncha lite med Jake och Marl. I mina egna alldeles utmärkt billiga jeansshorts! Sen är det work time tonight.





Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahah aren't they livin the dream!?!?!!!

2010-01-22 @ 22:20:06
Postat av: Alex

wow, do i feel sorry for you.. NOT hahaa

2010-01-23 @ 01:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0