Jobb

Snart smälter jag bort, det blir bara varmare och varmare. Men man ska väl inte klaga...

Ska jobba snart igen, har fått börja servera nu, upplärningen vart det inte så mycket med. Och från att varit nere på noll och halvt hatad börjar jag sakta men säkert få koll på saker och ting.

Är helt slut efter varje jobbpass, är så mycket att ta in just nu. Springer som en tok mellan polerande av bestick, påfyllning, vatten temperatur, tap water, maträtts servering och drinkar. Där emmellan ska det hållas reda på maträtts namn, 98 olika bordsnummer som förflyttas och positioner alla sitter på. Kan inte lyfta en kroppsdel när jag kommer hem. Man går där ler mot gäster och så fort man kommer bakom stängda dörrar springer man för allt man är värd för att hinna till nästa station. Just nu har dom gett mig ännu mer att göra. Jag arbetar just nu för 2 personal. Men vill man uppgraderas till nått nytt är det inte mycket att göra. Le och spring mitt hemliga knep...






Kommentarer
Postat av: alex

Just too keep on going..

2010-01-09 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0