LEDIG

Ledig, ledig, ledig. Är detta sant är jag verkligen ledig idag! underbara liv.

Idag ska vi åka till mallet och shoppa lite. Sen blir det pool och bbq hos Jake, me like! denna gång kan jag ansluta till den då jag faktiskt är LEDIG om det undgick någon.

Däremot har solen gått i moln och ersatts av världens mest kvävda luft, man försöker chippa efter andan men det finns inget syre. Jag kräver en amerikansk parkering i mallet. Med andra ord nå dörrhandtaget på affären sittandes från bilen.

Imorgon är min klippningstid bokad! ska vara i Sydney klockan kvart i 10!! ja ni hörde rätt 9:45. Helt sjukt tidigt jag måste gå upp. Någon kommer ju få köra in mig om jag inte ska sno hans bil. Punkt på den

Och till Ingeborg, denna gång kommer mitt hår bli perfekt, I can so feel it. Aldrig mer mössa!

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Haha mössan är väl ändå din trogne ledsagare i det du alltid tror kommer gå bra :P nerå jag tror Aussie har mycket bra att komma med så även din frill!! ;) I trust you! Det kommer bli så jäkla bra så du anar inte ;) Have faith :P hahaha du kommer bli grymt läckrare i den nya frillen tror iaf jag, inte för att du inte va läcker förut ;) grr baby!! haha miss you!

2010-01-12 @ 23:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0