Luft

Skulle ut och power walka imorse, såg att solen inte lyste och jag tänkte glatt att detta måste betyda att det är svalare idag. Jo visst, inte direkt...

Första andetagen utanför dörren var jag helt säker på att Australien måste förflyttats närmare solen. Jag kunde inte andas. Luften var så kvav att jag aldrig varit med om något liknande! Jag fick ingen luft helt enkelt, det var bara att slänga sig in igen och skippa den promenaden.

Sen var det dock dags att gå till jobbet, skulle prov jobba på ett nytt ställe idag och efter ett tag vande jag mig vid öken luften, eller om den helt enkelt försvann. Jobbet gick bra, ska ringa nästa vecka för att se hur mycket tider jag kan få där. Har dock en känsla av att lönen inte är den bästa!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har hört talas om He's just not that into you, men inte sett den än. Får ta tag i det då ;)



Haha, ja, jag minns också vardagsrummet i Lohärad, känns väldigt avlägset just nu ^^



Vad är hospitality pants? Btw, har hittat en riktigt bra affär här i singapore som är australiensisk från början, Cotton On, fyndat en hel del där ^^



Fortsätt njut av sommaren och sommarlovet!

Kramar!

2010-01-24 @ 07:05:52
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja SUBWAY är sååå gott :)

2010-01-26 @ 13:32:24
URL: http://liindaaaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0