Nyår

Först trodde jag att det var något som hänt, sen övervägde jag om det var vm i fotboll på gång. Sen insåg jag att i Australien tar dom igen både julen och alla andra högtider dom omöjligt kan fira på året och slår allt samman på nyårs afton...

Det var Flygplan, helikopters, live sändningar, folkmassor, utklädnad och jippon.

Dock jobbade Em till något som förvandlades till 1.30am. som sagt kaos! and it sucked.

Men jag får fira på lördag istället bara att blunda och låtsas att det är nyår, good luck!

Annars så hade jag världens mardröm inatt. Drömde att jag satt och spelade ett frågespel med massa människor. När min fråga kom så hann jag inte ens försöka svara innan personen bredvid mig sa svaret och alla trodde att det var jag som svarat fel. Jag försökte desperat utpeka detta fusk och ingen trodde mig. Det var värre i drömmen än vad det låter nu...

Annars är jag sjukt glad att 2009 är över och välkomnar nya året med öppna armar, känner att det kommer att bli ett awesome year!



Nyår 2008, one year ago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0