Onsdag

Var på jobbintervju imorse och den gick super! Fick jobbet direkt, så nu ska jag dit nästa vecka på möte då alla i nya teamet ska träffas. Sen kommer dom ringa när det blir något event som kommer upp. Känns hur bra som helst. Han sa även att han hade kontakter i dom största event företagen i Australien om jag behövde hjälp med industry training. Blandade känslor på den helt klart, hade ju bestämt att lämna Australien i Maj för nio månader någon annastans i världen. Men om det kommer stå mellan stort företag i Australien eller min extrema längtan att få uppleva nya saker så blir det inte roligt...

Sen så spelade jag och Jake tennis idag. Vi spleade dubbel mot hans polare. Började inte bra kan jag säga men i slutet krossade vi motståndet. I love tennis :)

Sen så blir jag galen utan kamera!! måste verkligen köpa en ny när jag får pengar GAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0