Vågor !

Var nyss nere på stranden, och det första som möter oss är gigantiska vågor. Aldrig sett något liknande förrut. Överallt stod folk och filmade och bortsett från alla överlyckliga surfare så var det ganska så tomt i vattnet. Folk hade till och med övergivit den annars så överfulla stranden. Inte för att jag vart orolig mest lite fundersamt men det slog strax om när jag såg uttrycket i dom andras ansikten. När inte ens australiensare vill närma sig stranden så kanske det är dags att tänka om.

Jake tyckte det var bäst att hålla sig borta så vi åkte tillbaka till huset. Som tur var bor han högt upp, haha !

Jag skulle lätt kunna döda för en marabou nu!

Och Sara kan du leta fram fotoboken jag fick från USA! den ligger i jätte kartongen i min skrubb och skicka den till mig. Ska ha den på au pair möte i februari!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej !



Jag har inte matchats än, så jag vet inte vart jag ska.. Jag hoppas att jag matchas snart, för jag skulle egentligen velat åka i höstas, men jag bytade från STS till CC strax innan jul, för jag inte var nöjd med STS. Så det har dragit ut lite på tiden nu.. Fast jag är Supernöjd med CC, dem är hur bra som helst ( :



Vart var du ?

Kram

2010-01-20 @ 10:08:14
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul, där ¨är ett av ställena jag jättegärna skulle hamna på. Chicago är också lockande. Fast jag är väldigt öppen för hel USA.



Kram

2010-01-20 @ 14:08:03
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Härligt! :) Vilken strand hänger du på? :) Hur länge har du varit i Australien? :) ♥

2010-02-01 @ 17:20:05
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0