Deadline

Idag har jag jobbat hela dagen på ett café några meter från mitt hostel, Sen åkte vi med Fabian och tittade på när han tränade handboll. Och imorgon ska jag och Emelie ut och powerwalka vid nio innan jag börjar jobba. Hur jag ska orka upp den tiden är en gåta utan svar, får se hur det går…

 

Fick även min deadline idag, Jag måste ha ett internship innan fredag klockan 4 pm annars blir jag tvingad att åka tillbaka till Sverige och göra mitt internship. Och enligt den där skolan är det bara att ge upp. Bara tanken på att jag kan sitta i Sthlm om en vecka är för overklig för att ens ta in och Emelie har satt sitt hopp till ett mirakel som ska infinna sig. I’m still waiting…

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Molly

Jag håller verkligen tummarna för att du får ditt internship, har följt hela händelseförloppet. Det kommer säkert att lösa sig!

2010-07-06 @ 11:54:04
URL: http://mollymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0