uppdatering

Dålig uppdatering, men har man begränsad internet anslutning och avskärmad från den övriga världen så är det tillåtet.

 

Börjar känna mig lite som Cast away, om man tillägger den lilla detaljen att jag har en liten oas i mitten. Däremot är jag säker på att jag blivit inkastad i Paradise Hotels reality serie, går fortfarande och letar efter kamerorna som dom bara måste gömma någonstans, för det är helt klart den enda vettiga förklaringen till allt som händer här. Mer än så tänker jag inte gå in på den saken men nedräkningen till November har börjat. Only 5 months to go on Thursday. Woho ?

 

Är det fel att gemföra en paradis ö med ett fängelse? Stina tyckte dock inte att detta var tillåtet. Och kanske är jag helt enkelt bara en rastlös människa som sitter på lyxproblem ? who knows…

 

Imorgon ska det hoppas fallskärm, dock inte för mig denna gången då pengarna inte riktigt fanns för detta lilla äventyr, men bara tanken på att få utföra ett hopp får mig att stå och hoppa av glädje.

 

Next time…

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0