försovning

Försovning finns det något värre...


Efter att ha suttit uppe till klockan fyra två dagar i rad nu så vägrade kroppen att vakna i morse. Hade varken hört alarmet eller signalen, så när jag vaknade med ett ryck klockan åtta hade jag lite panik. Missade hela första lektionen så jag får gå på Emelies imorgon istället...

Hade assignment due klockan 10 så jag tackar min lyckliga stjärna att jag trots allt vaknade ändå! arbetet är inlämnat och nu är det bara att vänta i en vecka tills betyget kommer. Distinction, distinction...

Det sägs ju att en tanke tänkt i trygghet upprepade gånger har en tendens att bli verklighet...

Distinction, Distinction...

Nej nu ska jag börja plugga accounting för mid term nästa vecka, I will need a lucky star for that one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0