Lägenhet

Vid halv tre i natt värkte ögonen jag satt och höll upp dom med händerna medan jag försökte läsa accounting. Hade knaprat i mig det mesta som innehöll energi men tror jag träffat en vägg. För många nätter utan sömn hade till slut kommit i fatt mig och det var som att kroppen inte ens fattade att det var redbull ja drack. Efter att nästan ramlat omkull sittandes insåg jag att det enda möjliga var att ta en snabb powernap på 10 minuter...

Dessa tio minuter sovandes på golvet utökade till klockan 8 på morgonen. Där missade jag mina sista timmar av accounting och mitt midterm gick inget vidare. Nu är det bara att vänta på resultatet. Som att vänta på en dom, döden eller inte.

Har även fått en lägenhet på Grevgatan i Stockholm, en trea på två våningar ser jätte fin ut. Så det blir bra till min industry training.


Fantastiska sällskapsytor


Det är verkligen en ond cirkel man hinner inte ens andas efter ett midterm förren något annat måste börja pluggas. Ikväll ska jag jobba iaf! vilket behövs .. Hyran på torsdag kryper närmare så får hoppas det bli en lång kväll.


Kommentarer
Postat av: Lisa Kristin

Sa, du har bestamt dig... this is so crazy, emelie!

2010-03-29 @ 13:46:44
Postat av: Anna Lundin

Åååh vad roligt. Men vad kostar en sådan lägenhet? Men hur blev det med det nu? Kommer du hem nått?

Miss u darling! Fan jag måste skicka iväg ett brev till dig snart jue! Men har fan inge snyggt papper. :(

2010-04-07 @ 02:42:07
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0