Monday

Spenderat hela helgen i skolan så ska bli skönt med ledig fredag denna vecka, Jag tackar gud för påsken, det stämmer ju bra på alla sätt!

Fick credit på mitt accounting midterm , vilket är sjukt bra! nu kan jag få distinction i slutet om jag bara börjar förstå accounting... antar att pluggandet lönade sig ändå!

Kollat lite på flygbiljetter idag, blir nog utresa 8 onde maj som det ser ut nu. Sen blir det summer in sweden and an amazing winter... ?

har inte riktigt blivit så där super exalterad över det som alla andra, vilket jag kanske borde. Kan spara pengar, egen lägenhet i sthlm, praktik, kommer kunna på bo campus terminen efter, behöver inte jobba på sidan av studierna.. ja dom positiva sidorna kan radas upp. det är logiskt, en bra plan och det mest realistiska. Och att tillägga enda valet jag har.

Nej nu ska jag återgå till pluggandet, skriver en report om world trade center, 11 september. Presentation på torsdag och jag har knappt börjat...

Sara we need to talk!!





Thirteen years old, lipstick and boys
I never knew how lucky I was to have you
The great teenage depression our domestc civil war
And I think back you were the one to pull me through
Yeah what it comes down to is you are the one who truely understands
Wherever you go I hope that you know that I'm at your command


And I will always be your soldier
I'll be marching by your side
I'm not deserting
I'll be there for you
Oh please please believe in this oath allegiance


Oh, I will be strong for you, I will belong to you
Carry you, bleed for you
Run for miles


I will always be your soldier

Kommentarer
Postat av: Karin

Är det du på bilden? fint hår iaf! :D

2010-04-26 @ 20:54:43
URL: http://karinbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0