Plugg

Dålig uppdatering... I know.

Har haft så sjukt mycket att göra, Har precis insett att om inte dygnet utökar sina 24 timmar så kommer det bli svårt minst sagt! 6 weeks to go...

Sitter och pluggar Business och accounting, känns som mission impossible bara att stirra på accounting boken. Midterm på lördag and I'm dying!

Har inte så mycket mer att skriva, är mest pluggande och jobb hela tiden som gäller just nu, Och min enda tröst är att jag faktiskt får sova om 6 veckor... det sägs ju att det ska bli lättare om man ser det positiva.

Om jag stannar upp för att andas eller tänka kommer jag drunkna så bara att keep going.


Kommentarer
Postat av: S

We know u can do it!!

2010-03-22 @ 22:12:00
Postat av: Mikaela

Vet hur det är med en massa plugg, men är hundra på att du klarar det. Och känslan när allt är över kommer vara underbar! Hur länge ska du vara i Sverige?

Puss och kram!

2010-03-23 @ 02:28:01
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0