Sömnbrist

Kom hem sov i 4 timmar och förlorade där med 4 timmars plugg tid!! I DON'T HAVE TIME FOR SLEEPING.

Talia kom in i rummet och undrade vad jag gjorde , jag som fortfarande var helt död och utslagen svarade att jag skulle göra mig iordning för skolan. Hon tittade mycket konstigt på mig och upprepade flera gånger innan jag puttade ut henne ur rummet "are you really going to school Emelie?" Insåg att Talia redan var påklädd och redo, därför måste klockan vara mycke och jag vara sen. Slängde mig efter min mobil och insåg att klockan stod på 17.30. Undrade vad det var för fel på klockan innan jag efter något som var alldeles för lång tid insåg att det var eftermiddag... Sömnbrist?

Har köpt red bull shots, visste inte att såna fanns förrut. Extra starka med bara själva energin i. Jag kan säga en sak helt klart my new best friend. Bästa någonsin.

Fick tillbaka vårat proposal på The sydney tour idag i EVT. Fick Distinction!!! SÅ GRYMT BRA, I'm so awesome, tvungen att ge mig själv lite cred. Mid term i accounting på lördag och Distinction känns fruktansvärt far away, i pluggandets tecken skulle jag ligga på ett fail nu så bara att sätta igång och läsa. It's going to be a long night.

I will finnish with a quote from Gab

"I used to wake up somedays and wish I'd stayed asleep 'cause I went to bed on top of the world, today the world's on top of me"


After all, your my wonderwall  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0