Underbara fredag ?

Finally friday ! ??

Sitter i skolan och forsoker plugga pa ett av mina arbeten, har precis fatt annu ett som lagts pa den redan overfyllda "att gora listan". Och detta var sa stort att jag inte hunnit smalta det an. Im dying!

Igar jobbade jag pa awards night i australian technology park, serverade canapes, drinkar och ansvarade for deserts stand. det ar sa fruktanvart utmattande bade fysiskt och psykiskt att servera pa dessa event. Var totalt utpumpad nar jag kom hem vid halv tolv, var meningen att jag skulle plugga men hamnade i telefon och slockande sedan i sangen. Idag har jag skola till 6 och sen blir det till att jobba i resturangen. Imorgon far det bli tidig morgon sa jag hinner plugga nagot innan det ar dags att jobba igen. Stress, stress...

Har ingen san dar underbar fredags kansla langre. Vill inte ha fredagar, detta betyder att det nastan ar ny vecka och ett steg narmare the end av allt som ska lamnas in! Minns dom underbara dagarna nar fredagar var seventh heaven, helgen var nara och alla roliga planer skulle forverkligas. Eller bara mysa framfor tvn med en skal godis och lillasyster. Och veta att man var total ledig dagen efter.

I want my fridays back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0