Gift from Cali

Fick födelsedags present av världens bästa Melissa igår, all the way from California. thank you so much !!!


Fick en chock när jag öppnade paketet och möttes av något som kändes som en halv kläd affär, chock av lycka krävs att tillägga. Fick tre klänningar, underkläder från Victoria Secrets, Pyjamas, två jeans leggins, två tröjor och ett par skor som jag blev totalt förälskad i! Inte nog med det högst upp i paketet låg en liten påse med baby J s hårlockar i , vilket kan låta hur konstigt som helst. Men bara att se dom igen var tears, tears. Kunde nästan känna hans lena babyhud och underbara leende som fick hela världen att lysa upp. One day I will go back...



I never went to US to find new friends or get a second family, I never expected to fall in love with three kids or singing jewish songs around a menorah. I was never looking for that when I left Sweden 2 and a half year ago to see another part of the world.


It's amazing what you can find when you're looking for something else


Fick världens bästa kort också så jag avslutar detta inlägg med Melissas underbara ord som jag kommer ha med mig always.


It's a path of unknown that ultimately will leading you to your dream







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0