Vinst

Winning must be the best feeling in the world. Punkt på den.

Vi vann matchen med 4 -1, Var så arg på mig själv efter förra matchen att jag var så fruktansvärt inställd på att vinna idag. Spelade på alla positioner utom i försvaret, Började som yttermittfältare, flyttades in som släpande mittforward i v- form, För att sedan flyttas in som innermittfältare och sluta på andra kanten som ytter. Såg helt klart hela planen och gjorde ingen dålig insats på någon av positionerna. Kunde gjort saker bättre off corse but we won and I'm Happy Em again! dessutom nummer 9 på ryggen again, what else can you ask for...

Har fått sjukt mycket nya krafter och inhandlat Guarana enery drink. Det oundvikliga inträffade och jag insåg att om mina Distinction ska omfamna mig behöver jag natt plugg och energy drinks. men vill inte go back till term 1 så jag bytte redbull mot något nytt.

Känner mig som en ny människa och nu ska jag sätta igång att jobba på min Sydney tour proposal.

Tänk vad en vinst kan göra!

Number one is everything





Just swam through a wave and reach the otherside, all swimming again


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt!

2010-03-14 @ 12:48:18
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0