Wine Lounge

Jag ser framfor mig alla high class event jag gatt pa, jag ser mitt falska leende och en kansla av att vilja spy for att jag hatar det sa mycket...

Igar var jag pa the lounge till NSW wine week i Surry Hills, Jag bjod med Gab och halva kvallen gick vi runt och matchade canapes med vin och minglade med folk. Den andra halvan jobbade vi med gastlistan och giftbags. Det mest chokerande var att jag faktiskt gillade det, nej det ar fel ord... jag alskade det!! Har alltid trott att jag vill jobba med stora sporting events nu ar jag inte sa saker langre. Det var varken falskt leende eller nagon kansla av att vilja darifran sa tidigt som mojligt. Dessutom borjar jag kanna skillnaden pa olika viner och det ar riktigt intressant att matcha med mat, skulle vilja ta nagon vinkurs. Okej S I know... who am I! haha

Sen sa vart vi fotograferade for tidningen, dom tog vara namn sa ska kolla idag om vi ar med, Gab var i extas efter den handelsen :)

Pratade med dom som hade eventet om att soka jobb och industry training. det ar inte ens latt att fa volunteer arbete langre. Dom far in over 200 ansokningar for det lagsta jobbet man kan ha. Sa det ar ju tur att jag inte kommer vara en av dom som inte far jobb.


Dream the impossible dream, Fight the unbeatable foe, Strive with your last once of courage to reach the unreachble star


Bilder kommer...


Kommentarer
Postat av: S

Haha så jävla kul, jag satt och gapade med munnen när jag kom till meningen "Dessutom börjar jag känna skillnaden på olika viner och det ar riktigt intressant att matcha med mat, skulle vilja ta någon vinkurs" ... Jag älskar't!! :P

2010-03-10 @ 11:01:15
Postat av: Mikaela

SV: Med andra ord har vi båda bra skosmak ;)



Haha, kommer du och Lisa börja med vinprovning och sånt nu?! Detta trodde jag inte om dig ^^



2010-03-10 @ 16:41:10
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0