Airport

Sitter pa flygplatsen i Sydney och vantar pa planet mot Hamilton island.

Har lagrat massa klader och skolbocker hemma hos Wasantha, packade ner resten i en stor resvaska och en ryggsack. det ar exakt allt jag ager och har! Slangde massa klader och aven skor. Varfor ar det sa himla svart att slanga sant man ager ? Kanske ar det for att varje klanning sitter pa ett minne, good and bad but still memories. Insag att jag faktiskt har nagot starkt minne fran varenda top pch klanning jag ager, slangde en del. Som troligtvis ocksa tog dom minnena med sig ner i soprummet. Vissa saker maste man ha nat som paminner an for att komma ihag.

Karlek vid forsta ogonkastet visste ni att det existerar! det var sa jag kande forsta gangen jag la ogonen pa mina skinnstovlar pa Wedins skor i Stockholm for nagra ar sen, vart totalt kar och lillasyster kopte precis likadana. Jag anvande dom flitigt ar efter ar, till allt! Melissa brukade bli knapp pa mig och starkt motargumentera mot mitt argument att dom faktiskt passar till allt, hon forsokte desperat overatala mig att dom faktiskt inte gick ihop med mjukisbyxor och absolut inte med traningsklader! detta var dock lite av ett omojligt uppdrag att forsoka fa over dom asikterna i min hjarna. Det var mina "goes with everything boots" hade dom pa vag till traning, fest, jobb, storstan och skogsvandringar och tro det eller ej jag jag har till och med sparkat fotboll med dom! kanske inte konstigt att dom nufortiden ar helt oanvandbara, trasiga och utnotta. Anvande dom enda till jag tragiskt nog fick konstatera att dom helt enkelt var oanvandbara aven for mig. detta insag jag redan innan Australien sa jag vet inte hur dom smog med till Sydney! Efter att slangt ner dom i sopsacken igar sa angrade jag mig tvart! too much memories and for stor karlek helt klart. Dom kom inte med mig idag men ligger i sakert forvar hemma hos Wasantha. Daremot undrar jag om min lilla gnaget mjukis kommer ha sitt huvud kvar efter 6 manader hos honom... crossing my fingers!

Lamnade nyckeln pa Belindas bord imorse, det var antagligen det sista jag sag av livet som inneboende hos henne. Och nu ar det just me and my bags again...

Tankte aven medela att jag inte ens vet om jag kommer ha tillgang till internet pa on! detta har jag blivit informerad om och aven att telefon mottagningen kan vara dalig till totalt franvarande. med detta faktum har jag insett att jag kan bli totalt isolerad fran omvarlden i 6 manader! Men I cross my fingers och tror nog att jag iaf ska ha tillgang till intenet now and then... Sa min mejl kommer lasas vi forsta chans! jag forvantar updates from your lifes!

Tror det i princip var allt for denna gangen, forhoppningsvis blir det pa aterseende innan November!

...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0