Beer Brand

Efter att halva ön nu har frågat vad min tatuering står för satt jag och bråkade med jeremy om att han borde veta vilket lag det var. Vilket han konstaterade att dom måste vara obetydligt dåliga om han inte kände igen det. Detta slutade i att jag desperat skulle hitta någon som faktiskt kände igen tatueringen.

 

Efter mycket sökande kommer en brud fram och tittar medan vi sitter ner och snackar och säger med högljudd röst ”I know that tattoo”!! Lite väl högt skriker hon ut detta. I stundens allvar vart jag eld och lågor hoppade upp och tog henne som bevis mot Jeremy medan jag konstaterade att jag hade rätt och han hade fel!! I några underbara sekunder hade jag faktiskt gjort klart att AIK är ett lag alla vet om. I några sekunder…

 

Alla står nu samlade och tittar på bruden och ber henne förklara vad tatueringen står för. På en sekund försvinner mitt leende och varenda person som står runt oss brister ut i ett kvävande gap skratt. När hon med mycket övertygande röst konstaterar för halva ön att det är ett ”beer brand” ett öl märke som ja tatuerat in på mitt högra ben. Hon är helt säker på att hon drack denna öl på besök i tyskland… Jag slutar berättelsen där. Men jag kan ju säga en sak nu går alla och fråga om jag vill ha en AIK och pekar på ölen, dom har till och med lärt sig att säga det på svenska för att göra saken bättre. Och jag blir lika irriterad varje gång. Bruden som förstörde mitt  liv försökte allt göra saken bättre genom att meddela att ”but Em, beer is good”…

 

För att göra det hela ännu lite värre inte för att det går med ändå.

 

Ben kom fram och konstaterade att jag bara hade en tatuering på ett fotbollslag eftersom jag gillade att titta på killar i shorts. Efter lite smått motsägande till den kommentaren säger Ben ”off course you don’t know anything about soccer, you’re a blonde swedish girl”

 

Fördomar or what!!! Fick sen reda på att dom spelat fotbolls match på kvällen men han hade inte frågat mig för han tror på fullaste allvar att jag inte kan gilla att sporta… well what can I say ”I’m a blonde swedish girl” !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: S

My name is Em and i'm from Sweden i can fall in love with you if u meet me at lindeman island i can show u how to party to!! HAHAHAHA

2010-05-23 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0