CLUB MED !

Fick jobbet pa Club med!

Dom ringde idag, aker redan pa torsdag flygresan dit och hem ar redan betald sa det ar helt underbart! Kommer fa gratis boende och mat ute pa Lindemans island plus lon och efter mina 6 manader ar avklarade far jag en gratis semester vecka pa vilken av deras resorter jag vill i varlden. Eftersom jag kommer fa ihop mina timmar under 6 manader sa slipper jag gora 9 manaders industry training. Kommer darfor bli ledig fran November till februari vilket inte ar helt fel. Tankte nu saga att jag kan da komma hem till Sverige och jobba i 3 manader. men jag vet ju sjalv att saker jag planerar aldrig riktigt gar at det hallet jag vill. Sa jag litar inte riktigt pa mig sjalv tillrackligt mycket for att lova en san sak. men jag haller tummarna iaf!!

I'm happy EM !






My New Home...


Kommentarer
Postat av: Molly

Det där ser heeeelt fantastiskt ut! Var ligger det någonstans?

2010-05-10 @ 16:21:52
URL: http://mollymind.blogg.se/
Postat av: Inga-Lena

Jättemycket GRATTIS, från en f.d. arbetskamrat på LBC

2010-05-10 @ 17:50:35
Postat av: Jennie Pettersson

Jag är imponerad, Emelie! Lycka till! Kram

2010-05-10 @ 20:54:31
Postat av: Anna Lundin

Härliga bilder ! Vill också !

2010-05-10 @ 22:30:06
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej!! Jätte intressant att läsa din blogg, jag börjar nämligen på ICMS i Juni!! Jag är sjukt nervös, har aldrig vart i Australien men samtidigt jätte taggad. Hade verkligen uppskattat om du har lust att berätta lite om skolan, lite mer "inside" information istället för det man kan läsa på skolans hemsida. Hur fungerar O-week? och allt där till kan tänka dig av att dela med dig av, hade varit jätte tacksam! ta hand om dig :)

2012-03-08 @ 14:05:48
URL: http://jonnasr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0