Dance competition

Idag hade vi danstävling på scen för alla gäster. Alla olika avdelningar tävlade mot varandra i receptions teamet var vi 5 stycken som dansa. Sen fick alla gäster rösta på vilka som skulle vinna. Guess who won … ! haha vi var så awesoooome. I think I’m just made to win ! Det var vi och entertainment teamet I finalen. Om vi var bäst!


 Annars så känns det som jag varit här i flera veckor, insåg idag att det endast är 5 dagar, så konstigt. Man är liksom helt avskärmad från den övriga världen. Min mobil är verkligen helt död. Och allt man ser är ön, en helt egen värld. Går faktiskt inte att beskriva. Nu jobbar jag natt och det finns absolut inget att göra så jag sitter och svarar på mejl och spelar spel på datorn. Nästa vecka kommer jag dock få jobba på dagarna istället. Har börjat fundera på vad jag ska göra med mina 3 lediga månader efter tiden här, jag vet att jag inte ska planera nåt och att det är en omöjlighet när det gäller mig. Ändå kan jag inte låta bli att tänka på det, har insett att jag har så mycket valmöjligheter ! Och det gör mig bara så fruktansvärt exalterad. Kan ju i princip åka var som helst och jobba i 3 månader. Detta öppnar så himla många dörrar. Se någon annan stad i Australien, eller varför inte någon annan stad i världen ? Kommer Sverige någonsin bli en prioritet igen ?

 

I’m so not done…



Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa! Du ska komma hem till sverige igen!!!!

2010-05-19 @ 12:21:10
URL: http://lindaa86.wordpress.com
Postat av: Lisa Kristin

Kom till mig, darling!! We soo need to see eachtoher!

2010-05-20 @ 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0