Falling apart

Världen rasar samman här och nu! Efter att ha suttit uppe utan minsta sömn i nu 54 timmar. 2 dygn och 6 timmar utan sömn. I'm a living Zombie. Mina ögon gör så ont att man måste stänga dom då och då bara så dom får vila sig. Vet inte om det var min otroliga sömnbrist, för många energidrycker, den orättvisa verkligheten eller helt enkelt bara mitt eget fel att mitt accounting exam gick helt åt helvete!! Jag sitter här nu och inser att det med 99 procent säkerhet var ett stort FAIL! och om så är fallet så går precis hela min utbildning upp i små små bitar. Frågorna ville inte min väg idag, och dom som jag faktiskt kunde försvann någon annanstans när min hjärna vart totalt blank. Höll istället på att somna i stolen, nickade till medan jag skrev. Hann dock hämta upp mig själv och den lilla incidenten gick obemärkt förbi. Jag är så långt nere på botten just nu man kan komma. Mina drömmar håller på att eldas upp och försvinna i små rökmoln ovanför huvudet på mig. Men sen sägs det ju att hoppet är det sista som överger människan. Och just nu består det hoppet av en procent... Om det finns en gud, now is the time! 

Jag hade inte ens tänkt att nämna det men bara chocken att faktikt inse att vi låg på delad sista plats innan derbyt igår får hela magen att vändas ut och in.  Och det har väl inte undgått någon att platsen inte förbätrades efter gårdagens derby. Ibland kan man skatta sig lycklig att man inte behöver närvara mitt i händelsernas centrum.

Just nu vill jag bara gräva ner mig under marken och aldrig någonsin komma fram igen, springa det snabbaste jag kan så långt bort jag kan komma tills jag ligger så utpumpad på marken att allt annat tynar bort.

Man kämpar hela jävla terminen, slänger bort allt som kallas liv på skola och jobb för att överleva en vecka i taget. Man kämpar med assignments och presentationer och är tvungen att hålla sig vaken i 54 TIMMAR UTAN SÖMN ! och tro mig det finns inget val tiden räcker inte! bara för att sedan behöva oroa sig för ett fail. THATS IT!! or what... hela terminen allt förgäves varenda litet vaket ögonblick, varenda liten dollar, varenda plågsam sekund bortslängt på två ynka timmar... Inte visste jag att Final exams kunde förstöra ditt liv!

Jag vet att jag har mig själv att skylla, Jag skulle fokuserat bättre innan examet, fokuserat bättre på pluggandet! Utnyttjat tiden ännu bättre sugit åt mig varenda liten sekund och programmerat vartenda liten term i huvudet. Kopplat bort precis allt annat. In the end it's all up to you.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter tungt med allt plugg! det går säkert bra ändå tror jag.



Vad gullig du är som svarade på mina frågor! Länken kommer nog med största sannolikhet också till användning :)



Jag kan nog tänka mig att jobba med nästan vad som helst, man får inte vara alltför kinkig när det kommer till jobb. Dock skulle jag tycka att det vore kanon att jobba på ett café eller liknande. Det kan också bli så att jag går en bartenderkurs när jag kommer ner dit och sedan försöker få jobb som det. Risken finns väl dock att det är ett populärt val av jobb och att det därför kan vara svårt. Jag tar vad jag får helt enkelt!



Tack igen!

2010-05-03 @ 14:03:06
URL: http://mollymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0