Goodbye

Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end?


Terminen är över, som vi alla längtat. Men med det kommer the hurtful goodbyes...

9 Månader sen jag lämnade Arlanda and everything behind. Åkte till Australien med klara mål och visste precis vad jag skulle göra. Jag skulle studera och komma ut efter 3 år med en bachelor degree i handen, thats it! Jag hade räknat med att träffa nytt folk men jag hade inte räknat med att få så fruktansvärt nära kompisar, Jag hade inte räknat med att träffa två av dom bästa i hela världen!


Det är som dom säger, It's amazing what you can find when you are looking for something else.


Vi satt i skolan igår natt för sista gången, vi kommer inte se varann på 9 månader exakt lika lång tid som vi känt varandra. Gab åkte imorse hon sitter nu på planet mot Fillipinerna och får jag jobbet på måndag så sitter jag på planet till Lindemans Island på torsdag och Emelie stannar i Sydney. Different directions for industry training or what.

Efter att vart varandras verklighet i 3 månaders tid every single day this term. Telefon Samtal som verkade en omöjlighet att få under timmes strecket, fights, tears and laughter.

I guess this is goodbye...



If you leave me now
You'll take away the biggest part of me
Oo, oo, oo, no, baby, please don't go
And if you leave me now
You'll take away the very heart of me
Oo, oo, oo, no, baby, please don't go
Oo, oo, oo, girl, I just want you to stay

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0