B-day, wedding and goodbye

Har börjat packa ihop mitt rum lite smått, känns inte som så länge sedan jag packade ner ett annat rum för 9 månader sen. Vet dock fortfarande inte var jag ska göra av mina lådor med skolböcker...

Fick en teckning av Talia idag som det stod hur mycket hon kommer sakna mig på. Det slog ner i mig lite att jag faktiskt flyttar ut.

Nej nu har jag varit väldigt själv centrerad dom senaste dagarna så här kommer 3 osjälviska saker jag borde uppdaterat tidigare!

1. HAPPY BIRTHDAY MY WONDERFUL LILY ! Can't belive you are 6 years old already it's just inzane. Miss you and love you a little bit more for every day. One day we will have secrets in my room again and dancing around to High school musical in the kitchen :)



2. Stannade upp på Facebook igår när jag insåg att jag fått en vän vid namn Linda Holmqvist, en aning frustrerad och förvånad försökte jag komma på hur den personen dykit upp på min vänlista. Innan jag en stund senare insåg att man faktiskt byter efternamn när man gifter sig. Nog sagt om det...

ETT JÄTTE GRATTIS TILL LINDA som gifte sig med Fredrik den 8 onde Maj

Min allra första riktiga kompis här i världen, Tror vi måste känt varann sen vi var 4 år gammla och gick på kyrkans barntimme tillsammans. Vissa kompisar växer man ifrån, går åt olika håll och en dag står man där och undrar hur man någonsin kunnat haft något gemensamt. Linda kommer aldrig bli en av dom det kommer alltid kännas likadant, samtalsämnena kanske förändrats genom åren och "ska vi leka imorgon" är helt klart utbytt mot något annat. Men det spelar ingen roll hur lång tid det går mellan samtalen, it will always feel like yesterday.

Hoppas Fredrik har kommit över förluset på Wii haha!  

Btw... tror Linda Holmqvist är AIK are :)

Bye Bye Lemberg...





3. Salina Flyttar till England på Torsdag tillsammans med sin engelska pojkvän, super tråkigt för mig men jätte kul för henne :)

BYE BYE SALINA and congrats on your engagement!

Sydney will miss you !





Kommentarer
Postat av: Salina

Babe!



God I will miss you!! will never forget the crazy summer, one thing is clear my life will never be the same again :(



There is only one Em in the world!



Good luck at club med Babe still don't know how you succed to get that internship! you must have a lot of magic in you haha . Love you Babe!



xx

2010-05-11 @ 13:26:30
Postat av: Mikaela

BIG CONGRATS!!



Grattis, Emelie! Grymt jobbat! Nu har du chansen att visa vad du går för samt uppleva en massa!



Vi ses i Sverige senare eller så får jag offra mig att hälsa på dig i Australien senare, man har det inte lätt ;)



STORA GRATTIS-KRAMAR!

2010-05-11 @ 17:47:17
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅH vad du e gullig! Läser din blogg för sällan insåg jag så har suttit och läst inlägg några månader bakåt! :) hihi! Snart kommer du hem!!!

2010-08-31 @ 13:35:53
URL: http://blog.lindaholmqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0