Paradise

I fell asleep and woke up in paradise…


 It’s another world, hur ska jag annars beskriva det. Det enda som ligger på ön är club med och det har verkligen allt! Och det är inte det bästa, allt är gratis!!


Resturangen har en helt underbar bufee med olika teman varje dag, vinflaskor är bara gå och ta från hyllan när man känner för det och jag ger mig själv en stor eloge för att inte rört dessert bordet ännu… När det inte är någon av dom stora måltids tiderna på dygnet så är resturangen fylld med snacks, här finns allt!


 Finns även en fin resturang där man måste boka bord, här får vi endast äta om man blir inbjuden av en gäst, hur svårt kan det vara!


 På club med är inte gäster, gäster. Här ska man äta middag med gästerna vara med i bar games, pool games och tennis turneringar etc. Club med har även något dom kallar för crazy signs, är en dans alla måste lära sig som man helt plötsligt börjar dansa runt poolen mitt bland alla gäster eller på scen på kvällen. Varje kväll är det även dansshower som alla GOs (gracious Organiser) som jag jobbar som är med i. Ikväll är det michel jacksson tema. Har dock inte blivit involverad i det än eftersom det bara är andra dagen. Är alltid olika teman på klädsel till middagarna. Ikväll är det fancy dress och Sen är det fest i nattklubben på ön.


 Ön är dessutom stor dom har både bergsklättring och riktiga skogsvandringar runt hela ön. Om man inte vill ligga och sola sig vid poolen.


 Alla utflykter här i närheten till bland annat whiteheaven beach, Hamilton Island och snorkla eller dyka i the great barrier reef som kostar över 200 dollar är helt gratis för alla GOs. Detta gäller även alla aktiviteter på ön. Dom har en cirkus activity med som ser sjukt läskigt och roligt ut.


 Dessutom är inte mitt riktiga rum ledigt ännu så jag får bo i ett stort dubbel rum som är för gästerna egentligen. Utsikt över hela stranden och havet med balkong.


 Finns även en helikopter för guide turer i luften.


 If this is a dream, please let me sleep forever…




Kommentarer
Postat av: Mikaela

You GO girl!! En massa kramar! Hoppas på att få lite paradis-känsla i Bali också, åker ikväll! :D Puss och kram!

2010-05-17 @ 06:26:26
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Saknar dig vännen!

2010-05-21 @ 11:28:12
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0