What happend ?

What just happend ? ...

Satt ute i cyc i på skolan, skinande solsken och vindstilla. 2 Sekunder senare är det rena stormen och spöregn. Sökte mig innåt till tryggheten.

Skulle börjat plugga BBA igår men föll död ner i sängen när jag anlände hem. Vaknade upp en stund på kvällen pratade med Gab om hur unreal everything is. Sen somnade jag död igen ställde klockan på 6 för att gå upp i tid, När alarmet ringde var jag fortfarande död. Sov vidare till klockan tio, still dead. Tvingade dock mig själv att gå upp. Sitter nu i skolan och väntar på Tripod för att äta lunch. Tro det eller ej, men still dead.

Men det är nog lugnt. Hela mitt betyg står ju bara på spel imorrn och vi ska bara lära oss 10 kapitel vilket består av 400 sidor minst...

Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0