Avslut

En morgon när jag vaknat var hela världen vit...

Svensk mark under fötterna igen i något som kallas för Uppsala, är hemma hos min underbara lillasyster. Känns konstigt att vara tillbaka och chocken att Uppsala är en av Sveriges största städer kan bara betyda en sak, detta är helt fel fakta eller så har jag glömt hur litet Sverige faktiskt är...

Tänker inte säga så mycket mer utan avslutar min blogg här och nu. Time to open the door for a brand new life...

Bye Australia, Bye Tripod, Bye ICMS, Bye Home and bye to everything that used to be a part of my life

I will miss it.


The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change


Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0