HAPPY BIRTHDAY EMELIE

Jobbat halva natten igår, sista kvällen på Unipackers och idag jobbade jag från tidig morgon till halv fyra på Fairfax med run4fun. Är helt galet trött just nu! Som tur är e jag hel ledig imorrn, förrutom alla tusen sysslor jag har att göra inför min stora utmaning som stavas, packning...

I onsdags var jag på mitt underbara pancakes on the rocks, det är inte bara pannkakorna som är helt underbara, jag åt crepe och det var helt otroligt gott. Älskar den resturangen. Managern var på unipackers igår han fick gratis drink tickets av en exalterad Emelie som i utbyte skulle få rabatt på pannkakor. Inte för att det spelar någon roll då jag ändå kommer lämna denna underbara plats men jag var för fångad i ögonblicket för att tänka så långt.

gich hem i blåst och regn från jobbet igår och konstaterande lidande för mig själv om och om igen att det var SVINKALLT UTE! att det var både tortyr och alldeles för kallt för att vara realistiskt! då det slog mig att jag mäter väder temperaturen efter australiensisk synpunkt. För ett år sedan om någon kallat det där svinkallt hade jag hånskrattat personen rakt upp i ansiktet. Jag minns inte hur minusgrader känns längre... det är illa!

Ska snart göra iordning mig för birthday dinner med Emelie och Fabian i the rocks, dags för att samla lite energi!

HAPPY BIRTHDAY TO THE BEST FRIEND IN THE WORLD!!!!


Kep shinin', keep smilin'






One year ago


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

I miss MY EMELIE!!!!!!!!!!

2010-11-09 @ 23:10:30
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0