Monday

Kan inte somna på kvällarna längre, det går helt enkelt inte, ligger vaken halva nätterna. Resfeber ? vanligtvis brukar det bli så några dagar innan jag ska resa någonstans men nu är det ju iaf 2 veckor kvar! Skulle va skönt att få lite sömn innan jag ska stiga ut i kylan.

Mitt internship på nattklubben är over, men jag ska ändå jobba nu på torsdag. blir allra sista kvällen med Unipackers, forever ?

Jobbade på kontoret på Fairfax idag vi håller på med sista förberedelserna inför run4fun på söndag. It's fun, fun :)
Imorgon ska jag dock vara ledig och bara fixa med resväska och kartonger, kanske dock blir jobb på the Gaff på kvällen så hel ledig va ju lite att ta i.







Am I really leaving, is it all over... just like that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0