Sunday

Jag ville inte slå upp ögonen imorse, jag var vaken, helt vid medvetande men jag bara valde att fortsätta blunda. Jag ville inte vakna och uppleva min sista dag i Sydney...

Sitter på golvet i mitt rum, tro mig värmen är så stark att golvet är enda alternativet, jag kan inte röra mig! Men jag antar att snart kommer jag klaga på raka motsatsen...

Allt är i princip packat, väntar bara på att sista kläderna ska torka. Sen om vikten på väskan är tillåten är en helt annan sak. Det borde helt enkelt vara olagligt att slänga så mycket saker och kläder som jag kastat bort! vill inte röra något mer i min väska. Har haft ända upp till tionde soteringen innan jag helt enkelt skulle tagit livet av mig om jag vart tvungen att gå längre. Så nu är min super stora väska så fylld att ja knappt orkar lyfta den, övervikt ?

Igår var vi ute i Kings cross for the last time. Satt på uteservering mitt i natten i sommarkläder, hur underbart är inte detta livet!

Men imorgon går planet 12.15 från Sydney airport, it's the end of no return.


well we know i'm going away
and how i wish - i wish it weren't so
so take this wine and drink with me
let's delay our misery


save tonight and fight the break of dawn
come tomorrow - tomorrow i'll be gone
save tonight and fight the break of dawn
come tomorrow - tomorrow i'll be gone

it ain't easy to say goodbye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0