Bokad

Jag vet inte hur det gick till eller vad jag ska känna, allt känns bara så overkligt medan det i omgångar kommer en verklighets känsla som får mig att i panikslag vilja stoppa tiden och bara vägra lämna för att blandas med total bortdomnad smärta. Jag vet att jag borde veta hur man gör by now, jag antar att jag trodde det skulle bli lättare för varje gång, men jag har ingen aning om hur man säger goodbye till allt man älskar, ingen som helst aning.

Med andra ord vad jag försöker säga är att flygbiljetten är bokad, Jag kommer att landa på Arlanda om 4 veckor... 28 dagar.

Men först åker jag och Emelie till Fillippinerna för att hälsa på Gab i en vecka. Jag vill inte se det som ett sista farväl till allt vi var under ett års tid, but I know it is.

Just nu fokuserar jag på en sak, resan till Fillippinerna! En veckas semester i ett annat land, träffa Gab. bara leva utan att tänka på morgondagen, bara vara. Resan till Sverige tränger jag undan även om den smyger sig fram lite väl hotfullt ibland. Jag tvingar mig själv att fokusera på dom bra delarna. Fillipinerna, Gab, Emelie. Och bilden av Sverige tränger jag undan och ser min systers ansikte framför mig. Om jag saknar dig underbara lillasyster!

Och vem vet, En dag snabbare än jag tror kanske jag bor i Sydney igen. Med mitt liv vet man aldrig ena sekunden är allt utplanerat för att i nästa göra raka motsatsen.

Don't stop believing...

3 Veckor kvar, 21 dagar...


Just a small town girl
Livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere


Just a city boy
Born and raised in south Detroit
He took the midnight train goin' anywhere


Working hard to get my fill
Everybody wants a thrill
Payin' anything to roll the dice just one more time


Some will win, some will lose
Some were born to sing the blues
Oh, the movie never ends
It goes on and on and on and on


Strangers waiting
Up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlight people
Living just to find emotion
Hiding somewhere in the night


Don't stop believin'
Hold on to that feelin'
Streetlight people


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: Då gör vi den resan tillsammans! :D



Filippinerna ska vara jättefint (absolut inte avis...) så det kommer vara jättehärligt! Och jag tror på dig! Du kommer att hamna där det är meningen att du ska vara för du kommer känna när det är rätt samt våga söka vidare när det inte gör det!

2010-10-26 @ 18:59:07
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Roligt att du kommer hem. :)

Saknar dig ska du veta.. får ta och hälsa på dig annars sedan. :D

2010-10-27 @ 23:24:51
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0