Fredag

Fredag och klockan är redan halv två!! vet inte vart tiden tog vägen eller varför jag tar mig tid att skriva här då jag har tusen saker att ordna där skicka Syrrans paket står överst på min prioritets lista!

Vaknade alldeles för sent och kom inte iväg till gymmet förren halv elva, men det är väl så när man jobbar natt.

Min chef vart tvungen att åka till Nya Zeeland idag så gårdagen var lite crazy minst sagt och den nästkommande veckan kommer bli ännu värre då det bara är jag och hon som jobbar med unipackers på dagarna. Vilket betyder att jag får dubbelt så mycket jobb när jag måste ta hand om allt i princip. Att det inte går att nå henne gör ju inte saken bättre...

Men men, Keep smilin', keep shinin'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0