Gossip Girl

Har hunnit med både gymmet och halva uppsatsen som skulle skrivas. Satt på mitt lilla café där jag alltid går nu när jag inte kan koncentrera mig hemma.

Dom ringde även från Fairfax och nu ska jag jobba på world chefs showcase hela helgen. Tyckte inte det var länge sen jag volontär jobbade på det eventet förra året. Kan inte fatta att det gått ett helt år sen dess! Det var mitt första riktiga volontär jobb då jag insåg att jag var så fruktansvärt rätt med mitt val att jobba inom event branschen. Det är exakt samma event i år enda skillnaden är att jag förra året jobbade gratis nu får jag ca 300 kronor i timmen, inte helt fel!

Har även unnat mig att titta på två avsnitt av Gossip Girl, nya säsongen och det är ju bara så sjukt bra! Bara av att se Nate igen tog det mig tillbaka till Cali, jag och Stina nere i mitt tv rum med varsin chai från starbucks bänkade framför gossip girl totalt besatta av Nate. haha!

Oh when I lock back now
That was seemes to last forever
And if I had the choice
Ya - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life








Man we were killin' time
We were young and restless
We needed to unwind
I guess nothin' can last forever, no

And now the times are changin'
Look at everything that's come and gone





Those were the best days of my life


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: när du skriver sådär så känns det ju ännu värre grrr, vill prova på pannkakorna ännu mer ;)



Glöm inte att medan du letar biljett hem för att hälsa på, kolla hur det är med Paris! :D I värsta fall annars får väl du bli aussie på riktigt och så får jag hälsa på dig där ;)

2010-10-09 @ 10:08:09
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

wow 300kr i timmen! give me! hiihihi Fin du är gumman.. som alltid!

2010-10-13 @ 21:25:57
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0