Happy B-Day

Mitt assignment på 2000 ord for industry training ska vara inne på fredag. Och eftersom jag jobbar hela dagen och kvällen imorgon så var det helt enkelt bara att ställa in både intervjuer, database och promotion som jag behövde göra idag för att skriva detta arbete. Inte nog med att jag kommer ha hur mycket som helst att göra imorgon nu sitter jag här och klarar ändå inte av att skriva det där arbetet. Är som att jag totalt glömt bort hur man gör! Klockan är tio över tre och huvudet är inte med mig någonstans. Jobbade på the Gaff till halv 3 igår natt och sen jag vaknade har mitt huvud känns som det ska sprängas, och min kropp känns helt borta. Känns som jag är bakfull eller nåt utan att ha druckit en enda droppe.

Halloween är nu ordnat för Unipackers och jag insåg att det bara är 2 veckor kvar tills dess. Och Gab uppmärksammade mig på något jag inte ens själv tänkt på. Att jag fortfarande säger att det är 4 veckor kvar till jag måste lämna Australien, hm... det kanske har förvandlats till 3 nu.

Still no ticket...

Sist men inte minst ett stort GRATTIS till Lisa som fyllde 21 i Måndags! Hoppas dagen blev super och att du får världens bästa år!! miss u love!





So many adventures couldn't happen today
So many songs we forgot to play
So many dreams are swinging out of the blue
We let them come true





Kommentarer
Postat av: Lisa Kristin

Thank you darling!! Miss you like crazy...can't wait to see you again! xxx

2010-10-17 @ 08:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0