Jobb, jobb

Jobbet är i kaos, människor jag jobbar med som är duktiga blir sparkade utan anledning och det är ett tyst krig som pågår mellan dom olika kvällarna. Mitt jobb är dock inte i fara någonstans men jag har blivit upplyst om att dom båda andra försöker sno över mig att arbeta med deras kvällar istället. Mer en så orkar jag inte beskriva situationen men en sak kan jag säga det enda jag vill jobba med på detta ställe är unipackers och fortsätter dom i den här takten så kommer jag söka mig någon annanstans. Nu håller jag bara tummarna för att en person får ta över kvällen och bli min nya chef dom sista 4 veckorna. Händer inte detta är det pga av personliga skäl och inte för klubben bästa och då tänker jag inte jobba en dag till. Då blir det mer ett uttalat krig och jag tänker ta varenda liten kontakt och promoter med mig vart jag än går!...

När jag ändå skriver om detta så är det ju inte brist på alternativ jobb någonstans för min del. Fick ett samtal från kryssings företaget när jag inte svarat på messet på några timmar. Där han erbjöd mig en extra bonus per vecka på ytterligare 100 dollar av den han redan erbjudit plus att jag skulle få en egen jobb bil att köra när jag vill. It never ends does it...

Nu är det iaf fredag och jag ska börja skriva min praktik uppsats då tiden rinner iväg! ska vara klar om endast en vecka. plus att jag måste göra lite annat jobb på datorn. Detta blir en "rolig" ledig dag för min del. Tänker dock börja med gymmet.

Hoppas livet i Sverige är mindre stressfullt och lite mera lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0