Public Holiday

Var på pancakes on the rocks igår, var så sjukt gott! åt crepes med svamp och kyckling till middag och sen choklad pankaka med choklad glass, grädde, choklad sås och varm banan. mmmmmmmmmm! Har aldrig ätit choklad pankakorna förrut men dom är lika tjocka som amerikanska och smakar kladdkaka!! det var värt varenda liten sockerkick som satte sig på kroppen kan jag säga.

Nu har jag precis varit på gymmet, skulle ta en yoga klass efter jag tränat på maskinerna men klasserna var inställda för att det är public holiday idag.

Sen så lever jag på tonfisk för tillfället, jag menar det är det enda nyttiga goda jag riktigt kan komma på. Och nu gör jag en röra som är så god!! okej Stina vad som händer nu brukar inte hända och du kommer troligtvis tro att någon hackat mitt konto men whatever här kommer Emelies recept HAHA!

Jag blandar två små burkar tonfisk som är smaksatta, blandar i hackade champinjoner i burk, tomat, lök, taco sås, gräddfil och basilika. Och steker alltihoppa. Sjukt gott!!! sen kan man till och med lägga det på macka, vilket jag försöker sluta med då bröd inte är det bästa...

Sen så jobbade jag på strippklubben igår, låt oss säga att ett litet missöde ledde mig in på scenen med en full klubb som väntade på att jag skulle börja klä av mig, för att sedan sluta med att dom älskade mig så mycket att dom erbjöd mig löneförhöjning för en "liten" uppgradering. Nog att jag gillar att gå vidare i karriären och löneförhöjning är ju aldrig fel, men på strippklubb betyder detta en helt annan sak. Jag kan erkänna att jag tvekade för några sekunder då jag såg alla pengarna framför mig och allt jag kunde göra med dom... Och sättet dom la fram tjänsten på lät inte heller så illa, innan jag slog mig själv och vaknade till liv.

Kvällen slutade dock med några inte så trevliga killar som erbjöd mig en helt annan sorts arbete för helt andra summor pengar. Jag somnade tryggt i min säng,

Just a normal day of my life I guess...



Kommentarer
Postat av: Mikaela

alltså anledningarna till att komma och hälsa på dig ökar bara, gick förbi Pancakes on the Rocks i Darling Harbour, men missade att gå in. Var inte riktigt pannkaks-och glassväder när vi var där XD



Annars är jag glad att du överlevde kvällen! ;)

2010-10-04 @ 18:48:57
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0