Sunday

Jag har så otroligt roliga rubriker på mina inlägg...

Så jobbet på stripp klubben vart inte av igår utan ska dit ikväll istället. Har jobbat hela morgonen och eftersom man ställde fram klockan en timme så förlorade man ovärderlig sov tid på morgonen, är inte heller van av att gå upp så tidigt när jag jobbar då jag vanligtvis inte brukar vara på kontoret förren vid 11 am, vilket är helt underbart skönt. Jag är helt klart mer en natt människa. Men café tiderna är inte riktigt så självstädiga. Sen var det självklart den mest busy dagen någonsin vi hade inte ett bord ledigt och jag sprang verkligen mellan utomhus borden,kassa apparaten och servering. gästerna måste trott att jag blivit knäpp! men vad skulle jag göra då när vi bara var två som jobbade. GALET!

Nu har jag även bestämt vad jag ska vara på halloween, en genie! har sett värdens gulligaste rosa kostym som jag bara måste köpa! sen efter att Emelie kritiskt tittat på mig när jag kom med den underbara iden att hon och Fabian skulle vara Pretty woman och Richard Gere och på hennes vanliga snälla sett total dissat mitt klockrena förslag. Så insåg jag att dom sulle vara Grease istället, tror att jag nästan har fått över Emelie på samma spår...

Det är ungefär 4 veckor kvar och jag total VÄGRAR tänka på det. Även fast det inte går så bra. Sanningen är den att jag aldrig trodde något skulle bli jobbigare att lämna än Californien, jag hade fel... Detta är på en annan nivå och jag kommer stor gråta i 22 timmar på flygresan bort från mitt eget liv. Stackars dom som sitter bredvid...


Ikväll blir det bästa stället i Sydney - Pancakes on the rocks!!!





Om ni är i Sydney don't miss this place for anything in the world!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ligger Pancakes on the rocks i Darling Harbour?

2010-10-03 @ 08:53:20
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0