Lördag

Lördag...

Då var paketet till Lillasyster skickat, har haft det nu sedan förra julen så både julklapp, alla hjärtans dag och födelsedags present i ett. Men det heter väl bättre sent än aldrig ? ...

Sen att det kostade 300 kronor bara frakten tänker jag inte ens kommentera!

Har jobbat hela morgonen på cafét och man kan minst sagt säga att det var busy busy! nu känner jag mig helt död, kanske inte är så konstigt eftersom jag inte kom i säng förren 2 AM igår natt och upp alldeles för tidigt! imorgon blir det jobb igen, dessutom ska klockan ställas fram en timme i natt så då blir det ännu tidigare...

Blir nog till att sova en stund och sen ska jag försöka orka till gymmet innan det är dags för jobb ikväll... på strippklubb!

Försökte både vrida och vända på situationen utan att hitta någon lösning, så nu är den stora frågan vad jag ska ha på mig, tar min vanliga café top och vägrar sätta på mig något annat !

Wish me luck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0