WHAT!!

What just happened ???!!!

Det är precis vad jag just nu undrar, Vad var det som hände. Gick till The Gaff ikväll stället jag jobbar extra på för att berätta att jag inte längre kommer vara i Australien om 3 Veckor. Nu när han vill sätta mig att jobba i dörren med inträdet och lära upp mig imorrn, kände jag att det var ganska relevant att berätta att det inte är någon mening med att göra det eftersom jag sitter i ett flygplan på väg mot andra sidan världen inom en mycket nära framtid. Och jag kände att det var lika bra att stirra verkligheten i ansiktet.

Inget gick som jag planerat... Eller det är ju en överdrift orden "I need to talk to you" gick precis som jag tänkt mig. Sen även meningen "I only have two weeks left on my internship" gick också felfritt. Men efter jag sagt den meningen tittar han på mig och säger "oh no you are leaving Australia then?"

Innan min hjärna hunnit tänka eller någon liten del av kroppen reagera nästan skriker jag ut "NO, NO,NOOOOO, OFF COURSE NOT!!!!"

Och innan jag ens var medveten om vad jag gjorde hade jag fört igång ett tal om hur det skulle fungera om jag skulle sluta på unipackers efter det och jobba me dom istället. Och helt plötsligt var vi uppe i ett samtal som vi skulle avsluta imorgon då han visste mer vad dom kunde erbjuda.

Jag öppnade dörrarna, gick ut andades ut luften och kände "WHAT" WHAT THE HELL JUST HAPPENED. !!!

Så nu återstår bara en fråga, VAD ÄR DET FÖR FEL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0