300

Onsdag...

Igår jobbade jag första natten på The Gaff, där jag nu börjat jobba som casual. Gick runt och samlade databse hela kvällen och pratade med folk. Efter att blivit ganska bra polare med en kille jag snackat med under lång tid insåg jag sakta att han var entertainment manager för ett hostel i Sydney. Och dom samarbetade med The Gaff att skicka dit stora grupper av backpackers varje Tisdag. OM jag ville promota för unipackers och få honom att skicka ner sina turister varje torsdag. Men jag antar att detta är baksidan med att jobba för två konkurerande ställen. Jag kan inte promota för ena stället när jag jobbar för det andra... Även om såna där klockrena tillfällen dyker upp.

Sen så går det inte så bra för min chef just nu, siffrorna har sjunkit och har varit ganska låga ett bra tag nu. Så hon hade möte med sina chefer som inte var glada. Dom gav henne 3 veckor att DUBBLA antalet som kommer in till klubben. Annars så lägger dom ner den kvällen eller helt enkelt sparkar henne...

Med detta besked insåg jag sakta att dom där pengarna jag skulle få varje vecka nog var utom räckhåll och jag var riktigt kluven hur jag skulle göra, om jag skulle tacka ja till det andra ebjudandet jag fått. Hade möte med henne igår och mina aningar blev dock aldrig verklighet.

Hon hade bestämt sig för att dra in pengar på andra saker som promotion cards och posters etc och istället lägga pengarna på att ha kvar mig... Inte alls lite press jag har på mig nu att fixa +300 pers till klubben varje vecka!

3 veckor på oss, wish me good luck!

Sen har vi en miss unipackers competition, skönhetstävling som vi måste hitta good looking girls att ställa upp i. Ska ut på stan och leta nästa vecka. Sara Söt, interested ? :P

Plus att vi hade möte med TNT magazine som vill ha sin golden backpacker award party hos oss, vilket är hur bra som helst! nu gäller det bara att vi vinner priset också, så please go in and Vote for Unipackers as best backpacker night!!!

http://goldenbackpacks.thumbrella.com.au/ 
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0