Flytt

Flyttade in till nya stallet i Darlinghurst igar, dar jag delar rum med en annan tjej. Kanns helt underbart att slippa bo pa hostel! Valdigt litet och bortsett fran mitt rum ar det helt enkelt ganska skitigt och litet men pa nagot konstigt satt kanner jag mig mer hemma dar an pa nagot av dom super renliga stora lagenheterna jag tittat pa mitt i city. It's just more me.

Har jatte nara till bade gymmet och Emelie nu sa det ar ett stort plus! Sen sa kan man latt ga ner pa stan sa jag ska inte klaga. Har dock inte borjat trana annu da jag fortfarande kanner mig lite halv dalig. Som att det inte riktigt vill slappa.

Ikvall jobbar jag fran 7- 1 AM pa Unipackers, Sen ar jag ledig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Jag har en fråga till dig som bor i Australien. Hur går det till om man vill åka dit och jobba/plugga? Är det svårt med Visum? Har bott i USA tidigare, och är väääldigt sugen på australien nu. snälla svara! och, plugga eller jobbar du där? :D hur länge har du varit där och hur länge ska du stanna där?



Kram!

2010-09-23 @ 06:45:51
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0