Hej

Hej och hallå :)

Idag jobbade jag till 12 sen mötte jag upp Emelie och Fabian för lite lunch med chai latte i Darlinghurst, wonderful :) sen hann jag även med att bli medlem på gymmet för mina 2 sista månader så nu ska Emelie och jag börja träna på riktigt! woho, Dom har Zumba klasser där som vi ska ta, någon slags dans.

Imorgon ska jag och min chef äntligen disskutera mitt penga dilemma och sen blir det promotion på sydney uni.

Men innan dess blir det till att laga mat hos Fabian... eller Em tittar Fabian lagar, HAHA! en utmärkt kombination kan se hur stina suckar av lättnad att köket ligger utom räckhåll för mina matkunskaper.

Till Anna, Off course I do miss everyone! och det ska bli otroligt kul att se alla igen, men det hindrar inte den där känslan att inte vilja lämna, Home is were the heart is and I created a new one right here.

But I DO miss you!






We used to listen to the radio
And sing along with every song we know
We said someday we'd find out how it feels
To sing to more than just the steering wheel


Kommentarer
Postat av: S

Hahaha! You know me, stay away from the kitchen Em! :P

2010-09-13 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0