Hell

Efter 5 minuter lyckades jag bege mig till kontoret, med en del vilo pauser på vägen, för att sedan bege mig till Sydney uni. Jag svär om gårdagen inte var hell then nothing in the world is. Illamåendet vart läskigt påtagligt efter var 10 onde steg. Och inte vart det bättre av att jag jobbade på The Gaff hela natten. halvt genom kvällen låg jag på badrumsgolvet och kände mig totalt svimfärdig. Efter en halvtimme tog jag tag i mig själv och avslutade dock kvällen, men det var bland det värsta jag gjort i mitt liv. Kändes som jag hade en blandning av 40 graders feber, magsjuka och en snurrande värld. Min database vet jag inte hur den såg ut och mitt leende som alltid är med mig liknade något påtvingat skrämmande mer än ett gulligt smile. Efter att femte personen kommenterade att svenskar var väldigt bleka i ansiktet, insåg jag att jag helt enkelt höll på att tyna bort långsamt.

Frågan är hur mycket ska man egentligen behöva stå ut med...

Idag måste jag till UNSW, men först kontoret. Dock känns det lite bättre är mest hela huvet som snurrar runt.

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0