Ny dag

Ny dag, still no ticket...

Imorse vaknade jag vid 9 men låg kvar i sängen till 10 tiden då jag begav mig till gymmet för att gå på bandet i en timme, sen min personliga instruktör berättat att man måste träna minst 40 minuter för att det ska ge nåt... toppen!

Jag kan erkänna att jag hatar gym, jag gillar det inte någonstans. Jag menar i vanlig idrott som fotboll har man ju motivationen av att vinna och det gör att man pressar sig själv. Man har nåt att kämpa för som betyder något. På ett gym är det ju bara smärta att sitta i dom där maskinerna och det är ju så fruktansvärt tråkigt! Tom löpbandet med intressanta tv program gör mig rastlös, jag menar man kommer ju ingen vart!

Nu har jag fått ett program jag ska göra 3 ggr i veckan. Det är ju tur att det finns rolig gruppträning iaf...

Annars så har Emelie jobbat som en galning så vi har inte setts så mycket den senaste veckan, så idag vart det lunch i Hyde park och lite shopping. Inte helt fel!

Nu ska jag gå och jobba!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin du är :)

Fast det jag skulle säga att jag håller med om gym helt och hållet, vad är målet liksom och vilket mostånd är det man ska krossa undrar jag alltid då ;)

Löpband funkar inte, bättre att powerwalka utomhus, då kommer man någonstans iaf, eller iaf tillbaka hem XD Puss och kram!

2010-10-01 @ 17:27:36
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0