Spring is in the air

Spring is in the air...

Solen värmer och även om australiensarna går med jackor och huttrar på trottoaren, Så hindrar det inte mig att gå med linne och låta solen värma mina armar. Detta måste vara bästa årstiden på året utan att tveka, jag klarar mig utan den där högsommar värmen som gör det svårt att andas. Jag kan leva i detta nu forever.

Och jag kan helt ärligt säga att tiden har aldrig någonsin gått så snabbt, det är snart torsdag. IGEN! Kan bero på att jag älskar mitt jobb för första gången i mitt liv, I don't know, men tiden bara rusar förbi framför mina ögon, och det finns inget jag kan göra åt saken.

Varför ska det vara så svårt att boka en enda liten biljett...




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Boka en hälsa-på-Emelie biljett till mig istället ;)

2010-09-07 @ 13:49:17
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Säger som Mikaela. :) Fast till mig. ihiihh

2010-09-12 @ 23:44:20
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0